czwartek, 20 grudnia 2012

DOPISKA
Pszepraszam, ale pod ostatnim postem nie dodałam notki.
A więc tak:
Bardzo dziękuję Jaycee za wspaniały komentarz i bardzo miłe słowa
W ogóle dziękuję wszystkim za komentarze to daje wiele natchnienia do pisania
Coś dużo tych anonimów mam =D
Ale dziękuję wam (anonimy), że czytacie i komentujecie
Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba.
A i życzę wam moje drogie czytelniczki:
Bogatego Mikołaja, zdrowych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia...
To kolejny rozdział będzie w piątek za tydzień. 
WESOŁYCH ŚWIĄT

6 komentarzy:

  1. Wzajemnie Wesołych Świąt. A rozdział jest znakomity :) czekam na następny w piątek czyli jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia, kochana! Tobie oczywiście również życzę tego samego, żebyś spędziła święta w rodzinnym gronie i przyjemnej atmosferze, żebyś zajadała się pysznościami i rozpakowywała prezenty, które sobie wymarzyłaś ;*
    Nie musisz mi dziękować za miłe słowa, bo są one w pełni zasłużone. Na prawdę bardzo podoba mi się Twoje opowiadanie i życzę weny w kontynuowaniu :*
    PS. Zapraszam do mnie, bo podobno nie wyświetla się nowy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych!!!
    Dodaj wcześniej :)))))
    i smacznego tuńczyka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuńczyk?? Skąd ja to znam..:P
      Ktoś jeszcze kojarzy odpały......

      Usuń
    2. oj wy moje tunczyki
      jak ja się ciesze ze was mam
      :)

      Usuń
    3. Bez tuńczyka ani rusz... Więc dodasz nowy rozdział wcześniej???

      Usuń