środa, 9 stycznia 2013

"CZY JESTEŚCIE PARĄ?"

ROZDZIAŁ 16
Dziś jest gala wręczenia nagród. TW poprosiło nas abyśmy im potowarzyszyły. Oczywiście zgodziłyśmy się. Dobraliśmy się parami: ja i Nathan, Klaudia i Tom, Beata i Max, Ola i Siva, Iza i Jay. Musiałyśmy wysiadać na czerwony dywan. Pierwsi byliśmy my, dziennikarze rzucili się na nas, a ja starałam się tym nie przejmować:
-"Jesteście parą"?
-Nie, nie jesteśmy, łączy nas tylko wspaniała przyjaźń- Nath
Kolejni byli Max i Beata:
"A wy jesteście razem"?
-Tak oczywiście- rzekł Max. Beata stała dumna ze swego "chłopaka"
-Dlaczego skłamałeś?- zapytała, ale on nie odpowiedział
Kolejna para to Klaudia i Tom
"Widziano was wiele razy razem, wyglądacie cudownie czy to miłość?"
-Może tak, ale nie będę opowiadał o tym mediom- Tom. Ludzie szeptali o nich, że pewnie nie długo ślub. Kolejni to Ola i Siva:
"Słyszano, że świetnie się razem dogadujecie..."
-Bo to prawda- Siva
"Czyli na dzień dzisiejszy jesteście razem"
-Nie na razie nie
-NA RAZIE? Ja nie planuję żadnego związku- Ola rzuciła zawadiackie spojrzenie. A ostatni to Jay i Iza
"Jay jak to jest mieć dziewczynę"
-Ja nie przypominam sobie żeby w czasie obecnym ta tu obok mnie Iza była moją dziewczyną, może w przyszłości-Jay
Weszliśmy do sali. Była pięknie udekorowana. Z daleka ujrzałam, że 1d ma próbę. Wbiegłam na scenę
-Młoda- krzyknęli
-Młodzi- zaczęłam się śmiać- witaj Zayn
-Cześć co u ciebie przywykłaś?
-Oj tak tak hehe
-Patrycja!
-Harry staruszku- przytuliłam się do chłopaka- Louis jaki ty jesteś dziś elegancki
-Cześć i tak jesteś ładniejsza-odparł
-Witaj nieznajoma- zażartował Liam
-Witaj nieznajomy- postanowiłam być równie uprzejma jak on- o i jeszcze Niall  mały i nie ogarnięty  maluszek zespołu, który potrzebuje specjalnej troski- zażartowałam
-Ej nie obrażaj, mówisz jak moja mama- Niall
-Oj, czyżbyś nadawała się na synową mamy Nialla?- Harry
-Te żarty zatrzymaj dla siebie, a ty znalazłeś już sobie ten ideał?
-Nie szukam, a skąd wiesz, że nie będziesz nim ty?- przytulił mnie Harry
-A skąd wiesz, że to ciebie z 1d lubię najbardziej?- odpowiedziałam z sarkazmem
-Oj nie udawajcie, bo to widać Pati- wtrącił Louis
-Ale jak coś t nie masz chłopaka-Liam
-A ty co? Następny kochaś się znalazł?
-Możliwe, ale ja tak się tylko pytam- usprawiedliwiał się
-Hehe ja to was uwielbiam
-Pati chodź na stronę- Zayn
-No już idę- ulotniłam się z objęć Liama
-Kochasz Nathana?- zapytał
-A ty książkę piszesz
-Tak spisuję twoją biografię
-Dobrze wiedzieć
-To jak?
-No w pewnym sensie coś do niego czuję
-Bo tą piosenkę  to pisał Harry i Liam z myślą o tobie
-What?
-No na serio oni się w tobie bujają
-Aha we mnie tak?
-Tak, to masz teraz Natha i ich do wyboru- Zayn zaczął się śmiać- a wiesz jacy oni są, że nie odpuszczą
-Taa wiem
-To co zrobisz w przyszłości to będzie twój wybór. W swatkę bawić się nie będę. Chciałem tylko poinformować
-Ok poeta z ciebie, takie filozoficzne te twoje przemówienia, dzięki- poszłam do TW
Zaczęła się gala. Było mnóstwo  paparazzich i znanych gwiazd. Światła zgasły, a na scenę wyszły baletnicę i zaczęły tańczyć jezioro łabędzie. Nie wiem czemu, ale mnie, Klaudię i Olkę to potwornie rozśmieszyło. Zmuszone byłyśmy opuścić salę, aż do całkowitego ogarnięcia się. Gdy wróciłyśmy na scenie było 1d zaczynali właśnie "little things". Harry udał durnia i pomachał do mnie ze sceny po czym wszyscy zatrzymali swój wzrok na mnie. "Boże co za upokorzenie" pomyślałam. Ale cóż zaśpiewali. Nadszedł koniec piosenki, a ja i Iza ryczałyśmy jak bobry udając, że się zaziębiłyśmy. Kolejna nagroda była dla TW. Gdy Jay (kolejne dziecko specjalnej troski) wchodził po schodkach na scenę zaczepił ob głośnik, po czym głośnik spadł przygniatając Jaya, który leżał na kwiatach. Iza rozpłakała się ze śmiechu,a mi było za niego wstyd. Ludzie z kim ja się zadaję. Harry i Jay mają kręcone włosy, może mózgi też mają zakręcone i dlatego są tacy dziwni. Gala dochodziła końca,a prezenterzy zapraszali na bankiet





CDN. =D

17 komentarzy:

  1. Ty normalnie czworokącik się zrobił .xd
    Patrycja, Nathan, Harry, Liam .
    Jpr. xd
    Heuheuhuehue - Jay, biedny głośnik i biedne kwiatki, szkoda mi ich !
    Proszę, szybko nn . xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu ale się szykuje
    Wspaniały jest ten rozdział :)
    Czekam na następny Z niecierpliwością:D
    Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest meegaa..:)
    Widzę że się rozkręcasz..
    czekam na nexta..:D także z niecierpliwością ;)
    ~~TWÓJ TUŃCZYK xD

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział, chyba jeszcze ci ten mega humor został z kina .
    hahahaha :) paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jest super super super!
    Pojebało cię z usuwaniem bloga!
    Powtórzę: Super super super rozdział.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. super ten rozdział . czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnyyy <3 Zarąbiscie piszesz :* :D Czekam na neeext ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny...
    Czekam na nexta.
    Beata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jay przygnieciony głośnikiem... Padłam xD Uwielbiam to opowiadanie! Obyś go nie usunęła, bo jest jednym z moich ulubionych, a mi ciężko dogodzić :P
    Nie musisz mnie prosić o wybaczenie, że są tu chłopcy z One Direction, cieszy mnie, że powstają opowiadania mieszane, bo sama jestem fanką obu zespołów (znaczy... i wielu innych też, McFly, Lawson, JLS :P) i mordka mi się cieszy, kiedy o nich czytam.
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Patiii mega
    moge dodawać komy znowu :)
    Zdrówka i weny

    OdpowiedzUsuń
  12. Pati cię od tej choroby pogrzało..(bez obrazy)
    Nie możesz usunąć bloga bo nie będę miała co czytać bo jest SUPER.
    udostępniajcie adres bloga a będzie okk. :)
    czekam na nexta wiem że masz
    :) :) :):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i całe opowiadanie ;]
    nie dawno zaczęłam czytać, nie usuwaj go!
    czekam na nn ;) weny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski rozdział. Blog jest niesamowity ! :D
    Czekam na następne :D
    Natalia ;]

    OdpowiedzUsuń