poniedziałek, 7 stycznia 2013

POPULARNOŚĆ

ROZDZIAŁ 15
NASTĘPNEGO DNIA

-Idziecie ze mną do sklepu- zapytałam Oli i Beaty.
-Jasne- odparły
Wyszłyśmy z domu. Pogoda była ładna więc postanowiłyśmy iść pieszą. Własnie miałyśmy minąć kiosk gdy zobaczyłyśmy dzisiejszą gazetę. Nagłówek brzmiał tak: "Czy chłopcy z TW znaleźli swoje połówki?"
-Że to my?- Beata
-No raczej połowa gazety jest o nas- Ola
Zapłaciłyśmy i usiadłyśmy na ławkę. Były tam zdjęcia z kawiarni. M.in. Max czule obejmował Beatę, Siva był zafascynowany rozmową z Olką, a Nath mnie... całuje. Zakończyłyśmy czytać, a na dole strony widniał napis " opracował Przemek Kwietniewski"
-O kurwa nie wierzę kto to zrobił- Ola
-Czyli się zemścil, że nie zgodziłaś się- stwierdziła Beata
Ja nie mogłam uwierzyć we wszystko
-Ej dobrze się czujesz?- Beata z Olą wpadły w lekką panikę
-Niezbyt chodźmy do domu- wstałam z ławki.
Gdy doszłyśmy Becia pierwsza wparowała do domu po czym zwołała posiedzenie
-Coś się stało? - zapytała Iza
-Patrzcie i podziwiajcie- rzuciłam gazetę na stół
-O Boże Iza to my- stwierdził Jay- Jejku jak ja brzydko wyszłem, a ty tak ładnie. Why? Zawsze fotografują mnie z tego gorszego profilu- Iza stała w bezruchu
-Jejciu Beata, to wychodzi teraz na to, że jesteśmy razem-Max
-No, ale tylko w gazetach- zaśmiała się Beata
-Ja nie mam zamiaru wychodzić z domu przez minimum tydzień- Ola
-Oj, tam oj, tam tak strasznie nie wyglądamy razem-Siva
-Ja i ty haha- zaczęła śmiać się Olka
-No, a czemu ie jestem inteligentny itp
-Ja jestem mądrzejsza
-Chciałabyś
-A chciałbyś znów tłuc talerze- po tych słowach Siva umilkł
-Klaudia, bo ty mi wybaczyłaś- Tom podszedł do Klaudii
-No raczej-Klaudia gapiła się na swoje zdjęcie
-Więc może chciałabyś być...
-Spadaj, wybij to sobie z głowy, przecież masz dziewczynę tylko niezbyt żywą- zakpiła z niego Klaudia.
Usiadłam z wrażenia biorąc Z lodówki colę w puszce
-Ej to moja- Nath
-Kupisz sobie drugą- odpowiedziałam z sarkazmem
-Ładnie wyszliśmy co nie?
-Nie
-Co ci jest no w sumie to źle że zrobili nam zdjęcia
-Było mnie nie całować to by nic nie było
-No nie denerwuj się
-Łatwo powiedzieć
-No patrz, ale Max jest zadowolony
-No to fajnie patrz jakie z nich gołąbki

2 GODZ PÓŹNIEJ
"Cześć Pati, jesteś sławna, bo w gazetach się o tobie rozpisują"- dostałam SMSa od Nati
"Hej spotkajmy się w parku za 10 minut" odpisałam. Ubrałam się w to i wyszłam. 
5 MINUT POTEM
-Cześć miło cię widzieć- uściskałam kumpelę.
-Ciebie również, jak radzisz sobie z tą sławą?
-Wiesz, co to tylko jedna gazeta
-JEDNA?- podkreśliła Natalia- jesteście prawie w każdej gazecie cały Londyn i nie tylko o was mówi.
-Że co?
-No tak patrz- wyciągnęła z torby stos gazet
-O mój Boże, ale  jak to?
-Oj sława nie boli- usłyszałam za sobą znajomy głos
-Cześć Zayn
-Cześć młoda
-To jest moja koleżanka Natalia, Natalio to mój dobry przyjaciel Zayn
-Miło mi
-Mi również- Natalia wpatrywała się w niego jak w obrazek. Długo to nie trwało, bo Malik musiał iść.
-A tak ogółem to może wiesz gdzie jest ładny domek, bo poszukuję mieszkania
-Tak chyba tak, jak się upewnie to cię powiadomię
-Dobra
-Ale nam wycisk dałaś na tej lekcji
-Na ogół jest gorzej, ale dla was zrobiłam wyjątek
-Wyjątek no dzięki wielkie
-Wiesz czas goni muszę iść- od witałyśmy się i każda poszła w swoją stronę





Krótki wiem wybaczcie mi
Dziękuję za 2170 wejśćO.o nie spodziewałam się tego!!!
Witam nowe czytelniczki na blogu myśle że opowiadanie wam się podoba...
Pozdrawiam wszystkich moich czytelników, a ten dzisiejszy rzdz to niespodzianka dla mojego tuńczyka czyli mojej BFF. Wracaj sdo zdrowia łososioiwata =D

7 komentarzy:

  1. 2191 już !!!
    Super rozdział...
    Czekam na następny...!!!
    Klaudu$
    BFF

    OdpowiedzUsuń
  2. masz już dużo wyświetleń Gratuluje:)
    zycze weny haha :D
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ! :)
    ja i zayn ... ahhha :D
    weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :D
    Czekam na następny :)
    Natalia ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tuńczyku wychodzi ci to zajebiście..:)
    Czekam na następny..
    weny
    ~~tuńczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. ej no jak to tak krótko?! no weeeeź!
    reakcja Jay'a bezcenna haha
    weny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! "-Why? Zawsze fotografują mnie z tego gorszego profilu." - nie ma to jak mieć pecha. Ja też na zdjęciach wychodzę okropnie, więc Loczka rozumiem. No to się porobiło, sława wrze, dziewczyny sławnych osób również stają się sławne, co zrobić? :P
    Gratuluję liczby wyświetleń, choć moim zdaniem zasługujesz na więcej :*
    Czekam na ciąg dalszy i przy okazji zapraszam na nowy rozdział u mnie :)
    PS. Intryguje mnie, dlaczego nie tak dawno temu chciałaś zmienić adres bloga, gdybyś mogła mi odpowiedzieć, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń