piątek, 11 stycznia 2013

NOTKA

KOMENTARZE
Widzę, że komentowanie idzie wam słabo. 
Nie komentowaniem moich rozdziałów uświadamiacie mi, że mój blog jest beznadziejny.
Czytam wiele blogów o TW i uważam, że może to prawda, że nie umiem pisać, bo inne blogi mają mnóstwo komentarzy. Jeżeli blog wam się nie podoba to wystarczy napisać, że "nie podoba mi się" itp. Może są takie osoby, które czytają i nie komentują to apeluję aby zaczęły to robić, bo to wielka motywacja. Wyciągnijcie plusy i minusy z mojego opowiadania i napiszcie w komentarzu co wam się w nim podoba, a co nie. 
P.S Jeżeli do niedzieli nie pojawi się 8- 10 komentarzy pod ostatnim rozdziałem to blog zostanie usunięty
P.P.S Nie liczą się np 2 komentarze od tej samej osoby ( tu zwracam się do anonimów, bo wiem kto jest kim)
Więc jeżeli chcecie dowiedzieć się co będzie dalej to komentujcie!
Mam nadzieje, że nie będę musiała go usuwać i że ktoś oprócz moich przyjaciół (anonimów) to czyta,a więc proszę o opinię o moim blogu
Pozdrawiam Pati <3

7 komentarzy:

  1. a tylko spróbu, będzie źleee
    "bo powiem Olce"
    :)
    nie zawieszaj

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rób tego..
    właśnie "bo powiem Olce"
    Beata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka groźba "bo powiem olce"
      HAHA :D

      Usuń
  3. nie usuwaj :) zaczęłam czytać i bardzo spodobał mi się twój blog :)
    czekam na kolejny rozdział :D
    No i zapraszam oczywiście do mnie jeśli chcesz
    http://as-long-you-love-me.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie usuwaj bloga, nie poddawaj się :]
    Ja nie komentuję, ale czasem wpadam na bloga i lubię sobie poczytać rozdziały. Uważam, że nawet jeśli nie dostaniesz tych 8 komentarzy, to nie powinnaś się poddawać i dobrnąć do końca w tym opowiadaniu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj "Bo powiem Olce" hehehe :D
    Dajesz jutro następny rozdział
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. nie usuuwaj ; )

    Angela.

    OdpowiedzUsuń